דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשוב ענן 

מאת    [ 08/08/2012 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2052 פעמים ]

שירותי מחשוב ענן לעסקים מציעים מגוון אפשרויות נוחות ויעילות לניהול המידע הארגוני, ולשיפור תפקוד העסק באופן כולל. מחשוב ענן מתייחס לכל השירותים המוצעים במסגרת אחסון המידע הארגוני על גבי שרתים וירטואליים, כאשר אחסון מידע בצורה זו (המכונה: גיבוי ענן) מאפשר שליטה נוחה יותר במידע הארגוני, כולל הקצאת הרשאות למשתמשי קצה וניהול היררכיית משתמשים, ניהול דואר, שינוי הגדרות של מערכות מידע, העברת קבצים ושירותים נוספים.

מחשוב ענן מאפשר ניהול נוח של המידע באמצעות גישה למערכת וירטואלית (דהיינו, דרך האינטרנט), אשר אינה תופסת מקום על מחשבי החברה, וחוסכת את הצורך בהחזקת שרת או חוות שרתים לצורך אחסון וניהול המידע הארגוני. תחזוקתו של שרת בבית העסק מצריכה שירותי תחזוקה וניהול שוטפים, לצורך אינטגרציית השרת עם מערכות העסק השונות ומשתמשי הקצה, וכן לטיפול בתקלות כגון נפילת השרת. כמו כן, החזקת שרת בבית העסק מצריכה התייחסות לתנאי האחסון, שמירה על השרת מפני טמפרטורות גבוהות מדי, לחות ואבק העלולים ליצור קורוזיה וכד'.

אפשרות חלופית נוספת לגיבוי ענן הינה אחסון אצל חברות אחסון המחזיקות בחוות שרתים משלהן, אך יתרונו של גיבוי ענן נעוץ בפיזור המידע על גבי מספר רב של שרתים, כך שנפילתו של שרת אחד, אינה משפיעה או מזיקה לאחסון המידע שלכם, והוא ממשיך להתקיים באופן נגיש במיקומים אחרים. על כן נחשב גיבוי ענן לגיבוי מאובטח יותר, ובעל סיכון נמוך יותר לאבדן המידע הארגוני יקר הערך, שהינו חיוני לתפקודו של כל עסק בעידן הטכנולוגי.

מחשוב ענן מציע  לעסקים שקט נפשי בכל הנוגע לבלאי ותקלות המאפיינים שרתים פיסיים, אולם תמיד יש לדאוג לאבטחת מידע, ולבדוק כי החברה המספקת לכם שירותי מחשוב ענן, דואגת לרמת אבטחה גבוהה ומניעת האפשרות לזליגת מידע (מצב בו המידע הארגוני של העסק שלכם "זולג" למיקומים אחרים בשרת הוירטואלי, ונחשף לגורמים בלתי רצויים).

מחשוב ענן מאפשר חיסכון משמעותי בעלויות, ועל כן נחשב כפיתרון יעיל במיוחד לבתי עסק. שירותי מחשוב ענן הינם זולים יותר בעלויותיהם, וכאמור חוסכים בהוצאות על תחזוקת שרתים או לחליפין על נתבים ותחזוקת רשת מחשבים משרדית. מחשוב ענן מאפשר גישה למידע הארגוני דרך מערכת הזדהות מאובטחת, המפנה אל מאגרי המידע הרצויים על גבי השרתים הוירטואליים, כאשר הגישה אינה מוגבלת למחשבים ספציפיים, אלא פועלת באמצעות הגדרת משתמשים.

למחשוב ענן יתרונות רבים על שרתים פיסיים, שכן הם מאפשרים גיבויים אוטומטיים למסד הנתונים, ניהול מערכות מידע כגון ERP ו-CRM והטבות נוספות ושימושיות עבור עסקים.

שירותי מחשוב ענן מתחילים כאמור מגיבוי ענן, כאשר אח"כ ניתן לשלב שירותי מחשוב ענן נוספים לפי צורך, בהתאם לסוג העסק, מערכות המידע המשמשות אותו וכד'.

טרם הפנייה לקבלת שירותי מחשוב ענן, ערכו בדיקה אחר המידע הארגוני של העסק שלכם, והחליטו מראש על האופן בו תרצו לאחסן את המידע, אילו הרשאות תרצו לתת למשתמשי הקצה, ואיזה מידע תרצו לחסום משתמשים בעלי הרשאות נמוכות. זכרו כי ניהולו של המידע הארגוני תלוי גם בכם, וכי שימוש יעיל במחשוב ענן דורש תכנון נכון של המערכת, הקמה והטמעה באופן מקצועי ומסודר ועבודה מול חברה אמינה ומקצועית לאספקת שירותי מחשוב ענן.

למידע נוסף והשגת שירותי ענן מקצועיים עבור העסק שלכם, פנו ל-"VIP מערכות", המתמחה בשירותי מחשוב ומחשוב ענן לעסקים בקישור הבא: מחשוב ענן

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב